czwartek, 15 września 2016

SZYBKI WPIS- ZAKUPY KOSMETYCZNE



Dziś na szybko. Byłam dziś na zakupach, takich małych. Zazwyczaj kupuję tylko to, co akurat mi się skończyło, ale o tym będzie kiedy indziej! Zapraszam!



Jak widać wyżej, tylko 4 rzeczy.


Od dziś w Drogeriach Natura obowiązuje promocja -40% na kosmetyki do makijażu. Jestem jedną z osób, na których promocje nie robią wrażenia. Podkład był mi potrzebny, bo dziś rano wykończyłam poprzednią buteleczkę. Drugi raz kupiłam podkład Catrice, All Matt Plus w odcieniu 010 Light Beige. 

Jeśli chodzi o markę Catrice, to promocja obowiązuje w następujący sposób: przy zakupie dowolnego korektora czy kamuflażu, podkład można nabyć 40% taniej. Z tego powodu, między innymi, kupiłam słynny kamuflaż.


Poprzednio używałam jego płynnej wersji i była to moja baza pod cienie. Niestety w szafie nie mogłam jej znaleźć stąd zakup kamuflażu w słoiczku, w odcieniu 020 Light Beige. Mam nadzieję, że nie będzie zbyt ciemny na powiece.


Ostatnie dwa produkty to szampony marki Alterra. Bardzo je lubię, bo fajnie oczyszczają skórę głowy i robią to delikatnie. Kolejny raz mam wersję nawilżającą, którą uwielbiam za zapach! Wersję z morelą i pszenicą kupiłam pierwszy raz, nawet jeszcze jej nie wąchałam ;) mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze przy myciu głowy. 

To tyle na dziś, do następnego! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.